Компанията ни за SEO оптимизация Optimystica представя проект за изграждането на бранд „Bio-Pop“ (част 2)
Слоуган:
“Да се видим на по хапка”
- Слоугана приканва да споделиш обяда или кафето си с приятели или колеги.
- Да се срещаш и общуваш с приятни хора, да разнообразиш деня си.
- Да се заредиш с приятни усещания и емоции от контакта с хората около теб.
Целева група
Психологията на днешния българин е във висока степен психологията на човек от едно преходно време, когато животът му преминава бързо, между работата, приятелите и семейството и рядко намира достатъчно време за всички. Тази динамика на живота налага да търси решения да задоволи своите потребности и тези на близките си по най- добрия начин.
Нашата верига е насочена точно към тези хора със забързан ритъм на живот:
- работещи и живущи в района (от 18- 50г.) – със средни и високи доходи
- ученици
- живущи в района (над 50г.) и пенсионери със средни и високи доходи
Емоционални ползи
- Предизвиква приятни усещания за място, на което можеш да се нахраниш добре с разнообразна храна и за кратко време
- Да прекараш добре с приятели, колеги, съученици свободното си време.
- Да се заредиш с енергия и приятни емоции за деня/ вечерта.
- Да се чувстваш удовлетворен, че си част от ритъма на деня.