Компанията ни за SEO оптимизация Optimystica представя проект за изграждането на бранд „Dream Lottery“ (част 5)
Пазари
- Демографки параметри на целевата група: мъже/жени; 18-60 години; в големите населени места в България; средни и високи доходи; добро образование. Активни, работещи хора, с малко свободно време.
- Психографски залагаме на хора търсещи сигурност и признание. Двете основни послания в лотарията са луксозен и имот. Наличието на собствено недвижимо имущество задоволява необходимостта ни от сигурност, която в ситуация на криза е особено висока. Това, че е имота е луксозен се счита за огромно предимство, поради издигането в обществен план и признанието, което върви ръка за ръка с това. Можем да отбележим, че ниската покупателна способност на българина е създала комплекс, който се задоволява не просто от притежанието на имущество, но и от неговата стойност.
- Таргетирани вторични пазари: Англия, Ирландия, Германия, Румъния, Гърция, Русия, Казахстан.
Кои са нашите потребители?
Яна, 28г. – модерна градска жена.
Работи като маркетинг мениджър в голяма комуникационна компания. Родом е от Търговище. В момента гради кариера. Вечер обича да посещава театрални постановки и нови изложби. Можем да я засечем в тренд заведенията в центъра на София, в шумна компания, докато отпива от коктейл.
Бистра 25г. и Евгени 26г. – двойка от 2 години.
Тя е студентка, той работи като дизайнер. И двамата са от София, но живеят под наем. Мечтаят за собствено жилище и семейство. В свободното си време често пътуват из България и чужбина. Имат много приятели, с които споделят различни хобита. Тя обича да чете романи и да готви италианска кухня, той е любител фотограф и запален рибар.
Валери Найденов 53г. – дребен предприемач от Враца. Всичко, което е направил в живота си, Валери е постигнал с много труд. Сега синът му учи във Виена, а дъщеря му Катя ще се жени. За сватбата баща и би искал да и подари нещо много специално – ключа от новото и жилище.