Компанията ни за SEO оптимизация Optimystica представя проект за изграждането на бранд „Douglas“ (част 5)
ЦЕЛИ
- Увеличаване на оборота в категория „Цветна козметика“ на достъпни цени.
- Увеличаване на клиентския поток чрез допълнителни стимули за пазаруване, предназначени и за вече съществуващи клиенти.
- Привличане на вниманието.
- Засилване на позицията на глобалната марка „Douglas“
- Подобрение на маржовете и увеличаване на печалбата.
- Самостоятелно и независимо управление на марката.
Лансирането на новата грим линия е час от новата стратегия на Douglas: За нашите клиенти това е част от иновацията свързана с темата – разкрасяване. Ние сме лидери на пазара в Европа, а в България 60% пазарен дял в официалната селективна дистрибуция и бихме желали това да остане така и занапред. Това можем да постигнем като направим още повече посетители в свои клиенти и клиентите направим фенове. Douglas & Beauty zone е фирма на която клиентите се доверяват и харесват.
Грим линията ще подкрепи изцяло категорията „Цветна козметика“ и ще ни помогне да завладеем нов тип клиенти – тези за които до този момент са считали нашите магазини и асортимент за недостъпни за тях.