Компанията ни за SEO оптимизация Optimystica представя проект за изграждането на бранд „BFB“ (част 4)
Ще се различваме от конкурентите с 2 неща:
– Нашите бутонки ще се произвеждат в България. Производството на футболни бутонки в България ще се превърне в синоним на „качество” от една страна, а от друга ще служим на общественозначими каузи, като осигуряването на работна ръка. Хората ще знаят, че малко или много спомагат развитието на българската икономика, правейки покупка.
– Дизайн. Нашите бутонки ще се доближават максимално до дизайна на класическата футболна обувка, подобна на снимката от заглавната страница. По този начин, хората, които играят с бутонки БФБ ще се отличват от останалите на терена. Няма да предлагаме червени, зелени, жълти и сини обувки, подобно на другите производители, а само черни и бели. В Англия също се наблюдава такава тенденция. Някои от водещите футболни отбори там се връщат назад във времето, като играят с екипи, наподобяващи тези от 70-те и 80-те години на миналия век.
Обществена отговорност | Осигуряване на работна ръка; спомагане на икономиката |
Себереализация | По-добро представяне на терена |
Социален успех | Печелене ма мачове и турнири. Израстване |
Емоционална полза | Удоволствие от играта |
Рационална полза | Качество и удобство |
Функция | Повишаването на качеството на играта ти |
Качество на продукта | Естествена кожа, здравина |
Параметър на продукта | Произведено в България |